פרופיל מתמודדת: חני מתוקלי – חולון

    יוסי ברויער Comments Off on פרופיל מתמודדת: חני מתוקלי – חולון
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מי אני?

    אני חני, בעלת העסק הביתי "חני מתוק-לי"

    אני והמטבח:

    המומחיות שלי היא אפייה, זה התחום שגם התחלתי איתו לפני יותר מעשור, ואני מרגישה שברבות השנים הצלחתי ואני מצליחה לראות את החיוך הרחב על פני היהודים היקרים שנכנסים למטבח שלי וטועמים את מטעמיי.

    מה אני הכי אוהבת במטבח?

    האהבה שלי במטבח זה המטבח. האמת זה די מאתגר לענות על השאלה הזאת חד-משמעית כי נפלה בחלקי הזכות להתמחות ברוב קטגוריות האפייה, בעיקר מתוקים, עוגות ועוגיות, קינוחים, חלות ומגוון הלחמים; בקיצור-כל מה שמכניס שמחה ואושר ללב ולבית היהודי. אבל בכל זאת אם אני רוצה להצביע על סוג המאכל שאני אוהבת להכין אותו יחד עם תמהיל של רגש הרי שזה יהיה קינוחי המתוקים, כמו הקרמבו שהכנתי לתחרות "השפית הבאה".

    חוויה מיוחדת:

    לפני שהתאשפזתי במחלקת יולדות כדי לעבור ניתוח קיסרי וללדת את התאומים שלי לפני כ-11 שנים, עמדתי במטבח ועמלתי שעות כדי להכין מתוקים כיד המלך ולקחת איתי למחלקה, כדי לשמח את ליבן של בנות הצוות והיולדות שהולכות לעבור יחד איתי את הנס האלוקי של הולדת חיים חדשים, ועד היום מתקיים קשר רצוף והדוק עם הבנות הצדיקות והיקרות, שממשיכות לטעום את מטעמי המתוקים שלי ואף להזמין מהם לבני ביתם.

    לאן אני רוצה להגיע בתחום הקולינארי?

    בעזרת השם יתברך אני מתכננת להקים עסק קטן – להוציא את מלאכת העשייה מכותלי הבית – עסק שהתמחותו בעיקר אפייה של מתוקים. כיום אני מקיימת לקהל הרחב (לכל הגילאים) סדנאות שוקולד, סדנאות להכנת עוגות ועוגיות, ערבי הפרשת חלה – כולל הכנת סוגים שונים של לחמים וחלות. המטרה היא באמת להרחיב את העשייה לידי עסק קטן, עצמאי, משגשג וייחודי לתחומו.


    בואו לדרג אותי: לדירוג מתמודדות השפית הבאה לחצו כאן!



    0 תגובות